[1.16.x] NieR / ニーア オートマタ リソースパック

リソースパックの公開/紹介はこちらでどうぞ。新規トピックの投稿にはユーザー登録が必要です。
bubezleeb
ID: 4S50RUAC2Y
記事: 3
登録日時: 2020年11月19日(木) 13:56
Minecraft ID: sticky_susan13

[1.16.x] NieR / ニーア オートマタ リソースパック

投稿記事 by bubezleeb » 2020年11月19日(木) 14:09

リソースパックは1.16.4でテストされています。 すべての1.16バージョンと互換性があるはずです。

画像
画像
画像画像

ニーア オートマタ リソースパック

Minecraft 1.16.4 でテスト済み。
ご覧になり、フィードバックをお寄せください。外国人はニーアに精通していないようです...
optifineを強くお勧めします:https://optifine.net/home
私はGoogle翻訳を使用しました。 翻訳ミスはご容赦ください。

Main post: https://www.planetminecraft.com/texture ... urce-pack/
Curseforge: https://www.curseforge.com/minecraft/te ... ource-pack

更新は新しいスレッド投稿で行われます。下にスクロールして、最新の更新を確認します。詳細については、メインリンクを参照してください。
添付ファイル
nier_automata_pack_0.0.8.zip
0.0.8 w/o English Language File
(1.08 MiB) ダウンロード数: 19 回
0
最後に編集したユーザー bubezleeb [ 2020年11月21日(土) 14:56 ], 累計 3 回



Tags:

bubezleeb
ID: 4S50RUAC2Y
記事: 3
登録日時: 2020年11月19日(木) 13:56
Minecraft ID: sticky_susan13

Re: [1.6] NieR / ニーア オートマタ リソースパック

投稿記事 by bubezleeb » 2020年11月20日(金) 01:20

0.0.9に更新
変更ログを理解するには、トランスレータを使用してください。

Main: https://www.planetminecraft.com/texture ... urce-pack/
Curseforge: https://www.curseforge.com/minecraft/te ... ource-pack
Change Log
Show
General Changes
1. Changed container and inventory font colors to mix of white and orange. Now more visible against the dark background. Only applied to English US lang file.
2. Redid grass colormap to make it lighter instead of darker

Optifine-related Changes
3. NEW Ender Dragon model and texture based on Hegel (Some model details had to be omitted for performance reasons).
4. NEW Steve-like model for Villager.
5. NEW Villager texture for Optifine CEM.
6. NEW Villager profession skins (Phase 1 only. Shading to be done in Phase 2 - or 3 depending on how much work needs to be done).
7. Enabled medium exploder full leg animation instead of only feet.
8. Enabled Beauvoir arm and head animation.

Fixes and Other Alterations Unmentioned Above
9. Changed dragon_breath particle texture to suit Hegel
10. ROLLBACK: Break animation
11. Slight model changes to medium exploder model
12. Added blank texture files for villager biome variant overlays

Notes for 0.0.9
- Optifine is now a requirement for the following reason: Applicable Resistance Fighter skins and Hegel texture are in vanilla paths but created for CEM use. Pack can totally run without Optifine, but certain entities will have 'incomplete' textures.
- Oddly, Optifine refuses to read dragon.png inside Optifine CEM folder. If you refuse to use Optifine with this pack, you should delete the following file: textures/entity/enderdragon/dragon.png.
- Due to End dimension lighting, all colors appear darker than usual without an active nearby light source (such as a torch).
- New villager model animation done with tip from @sixfootblue.
- CEM animations are already available this time around for Hegel and Resistance Fighter models
- The model for Resistance Fighters allows for per limb textures and body wear. So, a little though not too complicated work has to be done to make normal player textures compatible for villager use.
添付ファイル
NieR_Automata_Pack-009.zip
(1.19 MiB) ダウンロード数: 14 回
0

アバター
3KE3
ID: 272EPX7BCC
記事: 9
登録日時: 2020年4月24日(金) 20:51
Minecraft ID: 3KE3
いいね: 3回
いいねされた回数: 1回

Re: [1.6] NieR / ニーア オートマタ リソースパック

投稿記事 by 3KE3 » 2020年11月21日(土) 03:00

バージョン表記が1.6のようですが、1.16の間違いではないでしょうか
1
1 画像

bubezleeb
ID: 4S50RUAC2Y
記事: 3
登録日時: 2020年11月19日(木) 13:56
Minecraft ID: sticky_susan13

Re: [1.6] NieR / ニーア オートマタ リソースパック

投稿記事 by bubezleeb » 2020年11月21日(土) 14:48

3KE3 さんが書きました: 2020年11月21日(土) 03:00 バージョン表記が1.6のようですが、1.16の間違いではないでしょうか
あなたが正しいです! 私が間違えました。 今すぐ修正します。
0

返信する